Podsumowanie działalności edukacyjno-społecznej za lata 2016-2020
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem umożliwia swoim klientom składanie wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500” za pomocą bankowości internetowej. Oznacza to, że osoby posiadające rachunek w naszym Banku wraz z usługą Internet Banking mogą bez wychodzenia z domu, samodzielnie wypełnić i złożyć wniosek o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+”
Program "Rodzina 500+" to świadczenie wychowawcze skierowane do polskich rodzin.
Zgodnie z programem, z pomocy państwa w wychowaniu dzieci skorzystają rodzice oraz opiekunowie dzieci w wieku do 18 r. życia. Rodzina z niepełnoletnimi dziećmi będzie mogła otrzymać 500 zł na każde dziecko niezależnie od dochodu.
Szczegółowe informacje o programie "Rodzina 500+" można znaleźć na stronie Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej oraz na stronie obywatel.gov.pl.
Począwszy od 2021r. prawo do świadczenia wychowawczego będzie ustalane co do zasady, na roczny okres świadczeniowy trwający od dnia 1 czerwca do dnia 31 maja 2022r.
W celu uzyskania prawa do świadczenia od 1 czerwca br. wniosek można złożyć już od 1 lutego 2021r. dzięki naszej bankowości internetowej.
Termin wypłaty świadczeń 500 plus w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:
Od 1 lutego br. każdy użytkownik Internet Bankingu może złożyć wniosek o świadczenie. Wystarczy zalogować się do swojej bankowości internetowej, wejść w ikonę
i wykonać kolejne kroki według zaleceń wyświetlanych na ekranie.
Wniosek rozpatrywany jest przez właściwy organ, do którego przypisana jest dana osoba. Informacja o przyznaniu świadczenia wysyłana jest na adres e-mail podany we wniosku.
Szanowni Klienci!
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem informuje, iż w chwili obecnej występujące problemy z dostępem do bankowości internetowej i obsługą kart płatniczych zostały usunięte.
Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
Szanowni Klienci!
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem informuje, iż w chwili obecnej występują problemy z dostępem do bankowości internetowej i obsługą kart płatniczych. Trwają prace nad usunięciem usterki. O rozwiązaniu problemu poinformujemy Państwa w kolejnym komunikacie.
Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.
Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .
Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.
W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT za bazowy miesiąc, od którego wyliczane będą straty w składanym wniosku. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.
Składając Wniosek, przedsiębiorca zobowiązany jest do przekazania do Banku dokumentów poświadczających umocowanie osoby upoważnionej przed podpisaniem umowy subwencji finansowej, w tym do:
Dla kogo?
UWAGA:
Na potrzeby ustalenia przedsiębiorcy przez pracownika rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełny etat), z wyłączeniem pracowników przebywających na urlopach macierzyńskich, ojcowskich, rodzicielskich, wychowawczych lub zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego.
Jakie są warunki finansowania?
Środki z subwencji finansowej mogą zostać przeznaczone przez przedsiębiorcę wyłącznie na pokrycie kosztów/wydatków prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej, w tym:
Szczegółowe warunki wsparcia finansowego oraz zobowiązania Beneficjenta Programu określać będzie umowa subwencji.
Polski Fundusz Rozwoju stosować będzie możliwie uproszczoną procedurę przyznawania finansowania, a procedura przyznawania wsparcia finansowego będzie możliwie automatyczna i w szczególności realizowana za pośrednictwem kanałów elektronicznych banków z wykorzystaniem oświadczeń składanych przez Beneficjenta Programu.
Jaka jest wysokość udzielanego wsparcia finansowego?
Na potrzeby wyliczenia kwoty subwencji finansowej:
Kwota Subwencji Finansowej, którą może uzyskać Mikrofirma, obliczana jest jako iloczyn liczby osób zatrudnionych (w przeliczeniu na pełne etaty) oraz kwoty bazowej subwencji finansowej uzależnionej od wielkości spadku przychodów przedsiębiorcy w porównywanych okresach.
Wysokość kwoty subwencji finansowej możliwej do otrzymania przez Mikrofirmę w przeliczeniu na pełne etaty w ramach Programu 2.0 określa poniższa tabela:
Wielkość spadku przychodów Mikrofirmy |
Wysokość subwencji finansowej należnej Mikrofirmie |
Spadek większy lub równy 30% | 18.000 zł / osobę zatrudnioną |
Spadek większy lub równy 60% | 36.000 zł / osobę zatrudnioną |
Jakie są warunki umorzenia subwencji?
Otrzymana przez mikroprzedsiębiorcę pożyczka preferencyjna może być umorzona w całości w przypadku utrzymania przez Mikrofirmę:
Jakie są warunki zwrotu subwencji?
Otrzymana przez Mikrofirmę Subwencja Finansowa podlega zwrotowi w całości w przypadku:
w każdym czasie licząc od dnia otrzymania Subwencji Finansowej do dnia 31 grudnia 2021 r.
Dla kogo?
UWAGA:
Na potrzeby ustalenia przedsiębiorcy przez pracownika rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełny etat), z wyłączeniem pracowników przebywających na urlopach macierzyńskich, ojcowskich, rodzicielskich, wychowawczych lub zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego.
Jakie są warunki finansowania?
Środki z subwencji finansowej mogą zostać przeznaczone przez przedsiębiorcę wyłącznie na pokrycie kosztów/wydatków prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej, w tym:
Szczegółowe warunki wsparcia finansowego oraz zobowiązania Beneficjenta Programu określać będzie umowa subwencji.
Polski Fundusz Rozwoju stosować będzie możliwie uproszczoną procedurę przyznawania finansowania, a procedura przyznawania wsparcia finansowego będzie możliwie automatyczna i w szczególności realizowana za pośrednictwem kanałów elektronicznych banków z wykorzystaniem oświadczeń składanych przez Beneficjenta Programu.
Jaka jest wysokość udzielanego wsparcia finansowego?
Na potrzeby wyliczenia kwoty subwencji finansowej:
Obliczanie subwencji finansowej dla MŚP odbywa się wg. poniższych zasad:
Jakie są warunki umorzenia subwencji?
Subwencja finansowa z Tarczy 2.0. w przypadku MŚP będzie podlegała całkowitemu umorzeniu pod warunkiem łącznego spełnienia następujących przesłanek:
Jakie są warunki zwrotu subwencji?
Otrzymana przez Przedsiębiorcę subwencja finansowa podlega zwrotowi w całości w przypadku:
w każdym czasie licząc od dnia otrzymania subwencji finansowej do dnia 31 grudnia 2021 r.
UWAGA!
Ponieważ podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR i jej wysokość są rejestry publiczne, ważne jest, aby przedsiębiorca, który będzie się ubiegać o jej przyznanie złożył deklarację VAT w czasie, który pozwoli na jej przetworzenie i zatwierdzenie przez Ministerstwo Finansów.
Więcej informacji na stronie www.pfr.pl/tarcza
Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pojawiają się podczas wypełniania wniosku w ramach Tarczy Finansowej 2.0 PFR.
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 12 na 13 stycznia br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 rano mogą wystąpić przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 12 na 13 stycznia br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania obejmującą zmiany w interfejsie klasycznym (dedykowanym na komputery):
W związku z wejściem w życie dyrektywy w sprawie usług płatniczych (PSD2) zobowiązującej do stosowania silnego uwierzytelniania (SCA) we wszystkich płatnościach internetowych dokonanych kartą, w styczniu zmianie ulegnie sposób autoryzacji tych transakcji. Aby dokonać tych płatności wymagane będzie: podanie kodu PIN ustawionego dla 3D Secure w KartoSFERZE, a następnie kodu przesłanego w wiadomości SMS na nr tel. podany w Banku. Po zalogowaniu do KartoSFERY ustaw kod PIN dla transakcji internetowych w zakładce 3D Secure, aby móc wykonywać transakcji kartą w Internecie.
Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem PDF, w którym znajduje się instrukcja ustawienia kodu PIN dla usługi 3D Secure
Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu styczniu 2021
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:
Średni WIBOR 1-miesięczny – 0,20%
Średni WIBOR 3-miesięczny – 0,21%
WIBOR 3-miesięczny na 30.11.2020 – 0,22%
WIBOR 3-miesięczny na 31.12.2020 – 0,21%
Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 30.11.2020 wyniósł 0,07%
Skorzystaj z wyszukiwarki Znajdź
Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart
Zadzwoń (+48) 828 828 828
ul. Jagiellońska 14, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...