Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zakładanie i likwidację lokat
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne
Korzyści Klienta:
- mobilność – aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
- dostepność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
- wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
- mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
- satysfakcja korzystania z usług banku
Funkcje podstawowe - szybkie skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji Nasz Bank
Przelew, Historia operacji, Mobilna Autoryzacja, Wiadomości
- przelew – formatka przelewu dowolnego
- historia operacji – historia i szczegóły rachunku, saldo
- mobilna autoryzacja - alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej,
- wiadomości – powiadomienia transakcyjne, o uznaniu czy obciążeniu rachunku, wiadomości z banku
Finanse i Płatności:
- przelewy własne, krajowe, natychmiastowe
- przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
- powtarzanie wykonanych przelewów
- przelew zwrotny
- przelew QR – wykonywanie transakcji skanując kod QR
- sm@rt wypłata
- zakładanie i likwidowanie lokat
- szczegóły, harmonogram i historia kredytów
Funkcje dodatkowe :
- informacje o saldzie rachunku i ostatniej operacji widoczne przed zalogowaniem
- logowanie odciskiem palca lub z wykorzystaniem geometrii twarzy
- wyszukanie oddziałów i bankomatów
- jednym kliknięciem bezpośrednie wybranie telefonu do banku czy wysłanie maila
- wysłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd.
Ustawienia:
dostosuj funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz:
ustaw e-PIN, logowanie, powiadomienia i swoje profile.
Instalacja aplikacji Nasz Bank "krok po kroku":
- Ze sklepu Google Play należy pobrać aplikację Nasz Bank
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) oraz z App Store (dla iOS)
- Uruchomić aplikację i postępować zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
- Zalogować się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
- podajemy nazwę urządzenia
- wpisujemy otrzymany kod z SMS
- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
- Należy ustalić e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukacji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank
Polityka prywatnosci aplikacji mobilnej
Zapraszamy do korzystania z Aplikacji mobilnej Nasz Bank