Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem 5 grudnia 2011 r. ponownie otrzymał Certyfikat z zakresu Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2008. Długoletnia tradycja i doświadczenie wpływa na wysoką jakość usług świadczonych przez Bank, który szczególny nacisk kładzie na podejmowanie działań podnoszących tę jakość i w ten sposób zaspokaja rosnące oczekiwania i potrzeby Klientów korzystających z naszych usług.
Wyznaczone cele w zakresie realizacji Polityki Jakości Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem osiąga poprzez utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością i ciągłe doskonalenie jego skuteczności zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008, poprzez angażowanie wszystkich pracowników oraz kierownictwa w ciągłe doskonalenie jakości na każdym z poziomów realizacji zadań, stosowanie zasad Dobrej Praktyki Bankowej, przestrzegania obowiązujących regulacji i przyjętych procedur postępowania, ocenę potrzeb klientów, ustawiczną poprawę jakości świadczonych usług, a także ciągłe szkolenie, doskonalenie kwalifikacji i umiejętności personelu oraz działania na rzecz rozwoju pracowników.
Wszyscy pracownicy Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem obligatoryjnie uczestniczą w realizacji Polityki Jakości, aktywnie dążą do ulepszania i ciągłej poprawy funkcjonującego systemu ISO 9001:2008, stanowiącego integralny system zarządzania jakością.
Pozytywna ocena naszego Banku dokonana podczas poszczególnych auditów jest więc dowodem na to, iż nasi Klienci otrzymują szeroki wachlarz usług na najwyższym poziomie jakościowym przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji.
Zapraszamy do współpracy z naszym Bankiem!
Wysokie Mazowieckie, 19.12.2011