Uprzejmie informujemy, iż
24 grudnia (wtorek)
wszystkie placówki Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem
będą czynne do godz. 12.00.
Czytaj więcej: Godziny pracy Banku Spółdzielczego w Wigilię i w Sylwestra 2019 roku
Uprzejmie informujemy, iż
24 grudnia (wtorek)
wszystkie placówki Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem
będą czynne do godz. 12.00.
Czytaj więcej: Godziny pracy Banku Spółdzielczego w Wigilię i w Sylwestra 2019 roku
Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu grudniu 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:
Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,63%
Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,71%
WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%
WIBOR 3-miesięczny na 29.11.2019 – 1,71%
Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 31.10.2019 wyniósł 0,71%
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom aplikacją "Nasz Bank" również w App Store (dla iOS).
Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play (dla Android)
oraz z App Store (dla iOS)
Szczegółowe informacje nt. aplikacji "Nasz Bank"
Zapraszamy do korzystania z usług naszego Banku.
Uprzejmie informujemy, iż w miesiącu listopadzie 2019
w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem obowiązuje:
Średni WIBOR 1-miesięczny – 1,63%
Średni WIBOR 3-miesięczny – 1,72%
WIBOR 3-miesięczny na 30.08.2019 – 1,72%
WIBOR 3-miesięczny na 31.10.2019 – 1,71%
Średni koszt pozyskania środków depozytowych
na dzień 30.09.2019 wyniósł 0,86%
Promocje Orange:
„Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w Orange na kartę”
„Sypnęło gigabajtami”
„Masz za staż”
„Skarbonka”
T-Mobile:
„Video bez limitu danych”
i ewentualnie:
„Nielimitowane rozmowy, SMS-y i 10 GB za 25 zł”
Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB w Orange na kartę
W Orange na kartę dzięki usłudze masz nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz nielimitowane SMS-y, a do tego gigantyczny pakiet danych. Włącz, doładuj i swobodnie korzystaj z telefonu.
W Orange na kartę to Ty decydujesz, jak długo chcesz korzystać z usługi:
- jednorazowa- otrzymasz nielimitowane rozmowy, SMS-y i 15 GB na 31 dni.
Pamiętaj o doładowaniu konta przez serwis bankowy, by zapewnić środki na aktywację usługi, następnie wpisz z klawiatury telefonu kod: *101*1*31# i zatwierdź.
- cykliczna – otrzymasz nielimitowane rozmowy, SMS-y i 15 GB na 31 dni.
Dla Twojej wygody usługa automatycznie się odnawia co 31 dni, a z Twojego konta głównego pobierana jest kwota 30zł. Dzięki temu cieszysz się wygodą nieprzerwanego korzystania z rozmów i SMS-ów do wszystkich.
Zleć stałe doładowanie telefonu w Twoim banku, by co miesiąc zapewnić środki na koncie, a następnie wpisz z klawiatury telefonu kod: *101*2*31# i zatwierdź - usługa będzie automatycznie odnawiana co cykl.
Usługa „Rozmowy i SMS-y bez limitu + pakiet GB” jest również dostępna na 10, 7, 5 i 3 dni - tak, jak potrzebujesz:
Ważność Pakiet GB Cena Jak włączyć* |
10 dni 5 GB 10 zł AKT10 na 630 |
7 dni 3 GB 7 zł AKT7 na 630 |
5 dni 2 GB 5 zł AKT5 na 630 |
3 dni 1 GB 3 zł AKT3 na 630 |
*koszt SMS do Orange wg taryfy Abonenta
Jeśli posiadasz aplikację mobilną Mój Orange, każdą usługę możesz włączyć po zalogowaniu na konto.
Wybierz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb, szczegóły oferty poznasz tutaj: Oferta bez limitu.
Regulamin:
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006207/4108713685.pdf
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006207/4108713675.pdf
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.
Aplikacja mobilna umożliwia:
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne
Korzyści Klienta:
Funkcje podstawowe - szybkie skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji Nasz Bank
Przelew, Historia operacji, Mobilna Autoryzacja, Wiadomości
Finanse i Płatności:
Funkcje dodatkowe :
Ustawienia:
dostosuj funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz:
ustaw e-PIN, logowanie, powiadomienia i swoje profile.
Instalacja aplikacji Nasz Bank "krok po kroku":
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) , a od listapada będzie również można pobrać z App Store (dla iOS)
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl
Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
- podajemy nazwę urządzenia
- wpisujemy otrzymany kod z SMS
- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukacji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank
Polityka prywatnosci aplikacji mobilnej
Zapraszamy do korzystania z Aplikacji mobilnej Nasz Bank
Skorzystaj z wyszukiwarki Znajdź
Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart
Zadzwoń (+48) 828 828 828
ul. Jagiellońska 14, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...