NaszBank ico mBank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości elektronicznej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.

Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
  • dostęp do historii operacji
  • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
  • wykonywanie przelewów QR
  • zakładanie i likwidację lokat
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

nasz bank autoryzacja

Korzyści Klienta:

  • mobilność aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostepność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcja korzystania z usług banku

Funkcje podstawowe - szybkie skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji dostępne są bezpośrednio po zalogowaniu do aplikacji Nasz Bank

Przelew, Historia operacji, Mobilna Autoryzacja, Wiadomości

  • przelew – formatka przelewu dowolnego
  • historia operacji – historia i szczegóły rachunku, saldo
  • mobilna autoryzacja - alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej,
  • wiadomości – powiadomienia transakcyjne, o uznaniu czy obciążeniu rachunku, wiadomości z banku

Finanse i Płatności:

  • przelewy własne, krajowe, natychmiastowe
  • przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne
  • powtarzanie wykonanych przelewów
  • przelew zwrotny
  • przelew QR – wykonywanie transakcji skanując kod QR
  • sm@rt wypłata
  • zakładanie i likwidowanie lokat
  • szczegóły, harmonogram i historia kredytów

Funkcje dodatkowe :

  • informacje o saldzie rachunku i ostatniej operacji widoczne przed zalogowaniem
  • logowanie odciskiem palca lub z wykorzystaniem geometrii twarzy
  • wyszukanie oddziałów i bankomatów
  • jednym kliknięciem bezpośrednie wybranie telefonu do banku czy wysłanie maila
  • wysłanie numeru rachunku przez e-mail, SMS, media społecznościowe itd.

Ustawienia:

dostosuj funkcje aplikacji Nasz Bank do tego, co lubisz:

ustaw e-PIN, logowanie, powiadomienia i swoje profile.

Instalacja aplikacji Nasz Bank "krok po kroku":

  •  Ze sklepu Google Play należy pobrać aplikację Nasz Bank

Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) oraz  z App Store (dla iOS)

Google Play

AppStore

 

  •  Uruchomić aplikację i postępować zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 Krok 2

  • Zalogować się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego

 Krok 3

Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:

- podajemy nazwę urządzenia

Krok 3.2

- wpisujemy otrzymany kod z SMS

- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

  • Należy ustalić e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

 Krok 4

  • Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

Szczegółowe informacje znajdują się w Instrukacji użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Polityka prywatnosci aplikacji mobilnej

Zapraszamy do korzystania z Aplikacji mobilnej Nasz Bank

 

SMS Banking jest to usługa zapewniająca Klientom dostęp do informacji o stanie środków na ich rachunku bankowym za pomocą telefonu komórkowego.

Tylko teraz SMS Banking bez żadnych opłat!

 

Zapraszamy do skorzystania z wyjątkowej oferty SMS Bankingu - informacja o rachunku na Twoim telefonie komórkowym bez żadnych opłat - przy założeniu otrzymywania do 10 komunikatów SMS w miesiącu. Powyżej 10 komunikatów SMS opłata wynosi 0,30 zł za każdy SMS, przy czym opłata zostanie pobrana na koniec miesiąca.

 

Zakres otrzymywanych informacji oraz ich częstotliwość Bank konfiguruje na życzenie klienta.

Informacje SMS mogą być przekazywane:

  1. po operacji bilansowej
    • Winien
    • Ma
  2. na koniec dnia:
    • roboczego
    • roboczego, gdy saldo ulegnie zmianie
    • kalendarzowego
    • kalendarzowego, gdy saldo ulegnie zmianie
  3. jako odpowiedź na SMS

 

System Internet Banking jest usługą polegającą na zapewnieniu dostępu do informacji oraz możliwości składania dyspozycji z rachunków bankowych Klienta z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.

Internet Banking umożliwia bezpieczną obsługę posiadanych w Banku rachunków,
a w szczególności:

  • sprawdzanie sald rachunków i dostępnych środków,
  • sprawdzanie historii rachunków,
  • wykonywanie przelewów,
  • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji,
  • tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
  • tworzenie i edytowanie listy odbiorców,
  • składanie zleceń okresowych,
  • zakładanie lokat


System zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa m.in. dzięki wykorzystaniu szyfrowania 128-bitowym protokołem SSL oraz stosowaniu listy haseł jednorazowych pozwalających na uniknięcie wykonania zlecenia bez wiedzy właściciela.


Wymagania techniczne - komputer PC z zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą 128-bitowy protokół SSL, JavaScript oraz pliki Cookiem.

Internet Banking Mobilny

Zapraszamy do zapoznania się z wersją demonstracyjną usługi Internet Banking dla Ciebie oraz Internet Banking dla Firm i Instytucji