Podpis elektroniczny
Bank Spółdzielczy w Wysokiem Mazowieckiem, w ramach współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A., pośredniczy w świadczeniu usług certyfikacyjnych poprzez wydawanie zestawów do składania podpisu elektronicznego:
Zastosowanie
Dokumenty opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym (do tego służą certyfikaty kwalifikowane), w myśl Ustawy o podpisie elektronicznym mają rangę dokumentu podpisanego własnoręcznie, tak więc mogą być np. wykorzystane do rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Inne zastosowania powyższych certyfikatów to np.:
- kontakt drogą elektroniczną z Urzędem Skarbowym - wysyłanie i podpisanie deklaracji podatkowych;
- wystawianie faktur elektronicznych
- kontakty z urzędami administracji publicznej
- występowanie w przetargach i aukcjach elektronicznych
- podpisywanie wiążących umów
- składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
- elektroniczna dokumentacja medyczna
Więcej informacji uzyskasz dzwoniąc pod numer 86 275 24 05 lub pisząc na adres sekretariat@bswm.pl