Polityka prywatności aplikacji        
Bankowość dla Najmłodszych:  

  1. Aplikacja mobilna Bankowość dla najmłodszych została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja przeznaczona jest do:    
    1. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL, których przedstawicielem ustawowym jest posiadacz rachunku będący klientem Banku Spółdzielczego;  

      1. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL oraz dokument tożsamości, których przedstawicielem ustawowym jest klient Banku Spółdzielczego;  

      2. obsługi Szkolnych Kas Oszczędzania również dla dzieci – uczniów szkół podstawowych, których przedstawiciel ustawowy nie jest Klientem Banku Spółdzielczego.  

      3. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków osobom, które ukończyły 13 rok życia – do czasu jej dezaktywowania przez przedstawiciela ustawowego.  

  2. Pobranie aplikacji równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. W każdym momencie istnieje możliwość usunięcia aplikacji z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji.
  3. Prawo do decydowania o korzystaniu z aplikacji Bankowość dla Najmłodszych ma:    
  4. przedstawiciel ustawowy będący posiadaczem rachunku,  

  5. przedstawiciel ustawowy, który zawarł z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku w imieniu dziecka – małoletniego posiadacza rachunku,  

  6. w przypadku Szkolnych Kas Oszczędzania – nauczyciel – opiekun klasy  

Dziecko jest jedynie użytkownikiem aplikacji.  

  1. Bank nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
  2. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:    
  3. przechowuje nazwę i dane adresowe Banku świadczącego usługę za pomocą Aplikacji;  

  4. przechowuje parametry Aplikacji wpisywane lub wskazane przez użytkownika w jej opcjach, takie jak nazwa użytkownika, wybrany wizerunek („avatar”), wybrany motyw kolorystyczny;  

  5. komunikuje się z systemami Banku, w którym przedstawiciel ustawowy lub szkoła dziecka prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących, zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych przez osoby nieuprawnione;  

  6. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:   

    • pamięci,  

      • komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,  

      • aparatu fotograficznego – na potrzeby skanowania kodu QR.  

  7. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  8. W wyniku zalogowania się  poprzez Aplikację Bank uzyskuje dostęp do danych dotyczących parametrów o których mowa w pkt. 5.b.
  9. Dane związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  10. Brak zgody na niniejszą Politykę winien skutkować niezwłocznym odinstalowaniem Aplikacji z urządzenia mobilnego bądź nieinstalowaniem jej w pierwszej kolejności.
  11. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie  www.bswysokiemazowieckie.pl/polityka-prywatnosci-bankowosc-dla-najmlodszych  

 

Chat